Faceți căutări pe acest blog

joi, 3 martie 2011

Si asa am inceput sa scriu...

Cum a inceput totul? Pai sincera sa fiu nici eu nu stiu prea bine. Stiu doar ca acum imi place foarte mult sa gatesc si ca am facut din asta un adevarat hobby. Sa nu va ganditi ca sunt cine stie ce profesionista in domeniu. Nicidecum, departe de mine gandul. Sunt doar un om care doreste sa experimenteze in fiecare zi ceva nou. Si asa am inceput sa culeg diverse retete si sa le pun in practica. Apoi am inceput sa le aduc mici modificari pe ici pe colo, sa schimb ingrediente si am descoperit ca "a bucatari" e o adevarata arta in care poti sa te joci cum iti pofteste sufletul. Si apoi am inceput sa fac si poze la ceea ce gateam. Dupa un timp am postat cateva poze pe facebook si multi dintre cunoscuti au inceput sa imi ceara retetele. Atunci m-am hotarat. Este timpul sa imi fac un blog!!! Despre ce? Despre retete culinare. De ce un astfel de blog cand sunt atatea pe piata asta virtuala? Nu stiu! Poate pentru ca mai sunt si altii ca mine care se intreaba: "Oare ce sa gatesc maine???" "As face ceva nou dar nu stiu ce!" Am decis sa fac un blog fara prea mari pretentii, un blog cat se poate de simplu cu retete pe care le-am "furat", le-am incercat, le-am apreciat si pe care le recomand si altora. Un blog cu retete culese de la bucatari adevarati sau de pe la alti blog-eri cu o experienta muuuuult mai vasta in domeniu (cu ocazia aceasta le multumesc ca au impartasit cu noi din cunostintele lor si ii rog sa nu se supere ca le-am "furat" din retete). Un blog care sper sa va placa si sa va ajute cu raspunsul la cea mai grea intrebare (si aici ma repet): "Ce fac maine de mancare?" Sper sa va fie de folos!
A, si inca ceva ... sa aveti spor la gatit!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu